FAQ
manual.pipni.cz
>
Technické informace
|
Vyhledávání
|
Problémy?
Česky
English
Pár doporučení jak psát na
support@pipni.cz
V sekci Administrace > Faktury je formulář pro podávání dotazů. Primárně využívejte ten.
Uvádějte o jakou doménu se jedná.
Používejte
plain-text
(non-HTML).
Login a heslo na FTP, pokud chcete něco nahrát apod.
Login a heslo do databáze, souvisí-li problém s DB.
URL skriptu pokud s tím problém souvisí.
Souvisí-li problém s fakturací, uvádějte i již podniknuté kroky.
Snažte se také co nejvíce popsat problém, kromě vlastního problému připojte: jak se chování liší od očekávaného, jak dlouho problém trvá, ...
Vyžaduje-li to povaha dotazu, napište také na jakém počítači je problém pozorován (hlavně OS, pingy, použitý klient, připojení, ...).
Pokud nám potřebujete něco ukázat, přiložte jako přílohu malý obrázek.
Volte výstižný subject, "Pomoc!!!" nebo "Dotaz" neříká zrovna moc, co Vás trápí. Správný subject také přispívá ke rychlé orientaci.
Stejně tak maily s vyšší prioritou jsou k ničemu. Všechny maily (zákazníci) pro nás mají stejnou prioritu, vyřizujeme je tak jak prišly.
Vypněte všechny "automatické odpovědi" a "informace o přijetí". Velice to zdržuje.
Přikládáte-li mail, přiložte pouze relevantní část, pokud ho přece jen přiložíte celý, vložte jej jako přílohu.
Maily nezkracujte, pokud tak přesto chcete učinit, nechte alespoň část, která umožní poznat o jaký šlo problém.
Stejně tak nepište žádná poděkování. Jsme tu od toho.
Budete-li dodržovat těchto několik pravidel, budou naše odpovědi přesné a řešení problémů rychlé. Zároveň sobě i nám ušetříte mnoho času.
Celkový počet rad: 141
Created by
PIPNI
Powered by
Firebird